Advertisement

Thursday, October 18, 2012

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH - ULTRA KIASU DAP SUDAH MELAMPAU !!!! KEAMANAN DI NEGERI SELANGOR TELAH TERGUGAT,,,,,,,,,,









DAP TELAH MELAMPAU DI SELANGOR !!!

Apa yang telah terjadi di Selangor ?? Lebih terperinci lagi di kawasan Bandar Banting , Kuala Langat, Selangor Darul Ehsan................DAP telah melancarkan Perang Psycho Ala -Gerila dengan menampal dan menyebarkan Sentimen Anti Islam dengan 'Poster Kurang Budget - NO HUDUD'   di kawasan Taman Perumahan Majoriti Melayu di Banting dan dipersekitaran Kawasan DUN MORIB yang diwakili oleh ADUN BN - YB Tuan Hj. Hasiman Sidom. 

Alangkah kurang ajarnya kerana kebanyakan poster mini tersebut dilekatkan berdekatan Masjid Jamek Banting. Apakah yang cuba dilakukan oleh DAP??. Sudah tiada kompromi di dalam Pakatan Rakyat ke?? Adakah pepecahan telah berlaku  diantara DAP dengan PKR & PAS ??

Foto foto di atas  adalah diambil oleh admin sendiri pada 17/10/2012 (pagi) setelah diberitahu oleh seorang kawan di Banting, Selangor pada pagi tarikh tersebut. Nampaknya sudah terang lagi bersuluh pihak DAP sanggup mengkhianati rakan rakan kongsi nya di dalam PR terutamanya PAS. Lambat laun PAS akan dibuang juga daripada PR setelah Madu dihirup sepah dibuang.............

Oleh yang demikian, pihak PBT - Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL) dan pihak Polis silalah ambil perhatian dan tindakan menanggalkan Poster mini tersebut yang telah mendatangkan ketakutan terutamanya kepada golongan anak anak yang bersekolah dimana kejadian di atas juga tidak jauh ( L/K 100m) daripada SK Sri Langat dan Sek Rendah Agama Pekan Banting (SRA).   
 
Ayuh jangan berlengah lagi..........Rakyat Melayu Islam keseluruhannya di Malaysia. kita Tolak DAP yang sentiasa bersifat chauvinist dan ultra-kiasu malah seperti kominis akibat tidak tanduk mereka yang sentiasa Anti Islam justru Anti Melayu yang 99.9% yang semestinya Islam agamanya.   

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH !!!

Sudah sudahlah tu.....kita pakat ramai ramai humban para pejuang mereka yang telah secara terang terangan Anti islam dan menggangu gugat keamanan dan keharmonian masyarakat Malaysia amnya. Admin tidak boleh terima bila Nik Aziz kata DAP tidak mengganggu PAS dan mereka sentiasa terbuka bila soal Isu hudud diperkatakan. Nampaknya Nik Aziz tidak sanggup melangkah mayat Karpal Singh dan apa lagi Kit Siang yang membawa fahaman 'Malaysian Malaysia yang dilahirkan kempennya olh Lee Kuan Yew  dengan PAP pada tahun tahun terakhir Singapura di dalam Persekutuan Tanah Melayu dan sebelum penubuhan Malaysia.

Oleh yang demikian. Admin mendesak agar pihak Kerajaan Malaysia pimpinan  YAB DATO' SRI MOHD NAJIB BIN TUN ABDUL RAZAK untuk mengambil tindakan sewajarnya bagi membendung gejala subversif yang sudah terang lagi bersuluh......................

p/s Pihak MDKL : sila ambil tindakan !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Button

Comment Box

Blog 1Malay Social Plugin